Zamówienia publiczne


sprostowanie nr 2

26‑09‑2017 14:58:54

Sprostowanie do przetargu 589837-N-2017 z dnia 18.09.2017r.

SPROSTOWANIE nr 2

do postępowania nr DP.GiO.ZP.261.6.2017 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w formie „Zaprojektuj i wykonaj” na zadanie pn.: „Dostosowanie budynku Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu do wymogów p.poż. zgodnie z ekspertyzą przystosowania obiektu ".

III. Opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający dokonuje sprostowania Opisu Przedmiotu Zamówienia w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pkt. III 3.3. Ma być:
Piwnice
1. Drzwi stalowe pojedyncze pełne EI 60 o wymiarach 100x200;
2. Drzwi stalowe podwójne pełne EI 30 o wymiarach 135x210 (jedno skrzydło o szer. 90 cm pozostałe o szer. 45 cm);
3. Drzwi stalowe pojedyncze pełne EI 60 o wymiarach 100x200;
4. Drzwi stalowe pojedyncze pełne EI 60 o wymiarach 90x200;
5. Drzwi stalowe podwójne pełne EI 60 o wymiarach 135x207 (jedno skrzydło o szer. 90 cm pozostałe o szer. 45 cm);
6. Drzwi stalowe pojedyncze pełne EI 30 o wymiarach 90x200;
7. Drzwi stalowe podwójne pełne EI 30 o wymiarach 135x205 (jedno skrzydło o szer. 90 cm pozostałe o szer. 45 cm);
8. Drzwi stalowe pojedyncze pełne EI 30 o wymiarach 100x205;
9. Drzwi stalowe podwójne pełne EI 60S o wymiarach 180x210 (jedno skrzydło 110 cm drugie skrzydło drzwiowe 70 cm);
Parter
1. Drzwi stalowe pojedyncze pełne EI 30 o wymiarach 100x205;
2. Drzwi stalowe pojedyncze pełne EI 30 o wymiarach 100x205;
3. Drzwi stalowe pojedyncze pełne EI 30 o wymiarach 100x205;
4. Drzwi aluminiowe profilowane EI 60S całkowicie przeszklone podwójne z naświetlem w części górnej (naświetle 78x178, skrzydła drzwiowe o wymiarach 178x206 drzwi podzielone na części: jedna 110 cm, druga 68 cm).
5. Drzwi stalowe podwójne EI 30 o wymiarach 178x207 (jedno skrzydło o szer. 90 cm pozostałe o szer. 88 cm, przeszklenie w każdym skrzydle o powierzchni nie mniejszej niż 0,24m2);
6. Drzwi stalowe pojedyncze pełne EI 30 o wymiarach 90x200;
7. Drzwi stalowe podwójne EI 30 o wymiarach 178x207(jedno skrzydło o szer. 90 cm pozostałe o szer. 88 cm przeszklenie w każdym skrzydle o powierzchni nie mniejszej niż 0,24m2);
8. Drzwi stalowe pojedyncze pełne EI 30 o wymiarach 100x205;
9. Drzwi aluminiowe profilowane EI 60S całkowicie przeszklone podwójne z naświetlem w części górnej (naświetle 76x151, skrzydła drzwiowe o wymiarach 151x135 drzwi podzielone na części: jedna 110 cm, druga 41 cm);
10. Drzwi aluminiowe profilowane EI 60S całkowicie przeszklone podwójne z naświetlem w części górnej (naświetle 76x151, skrzydła drzwiowe o wymiarach 151x135 drzwi podzielone na części: jedna 110 cm, druga 41 cm);
11. Drzwi stalowe pojedyncze pełne EI 30 o wymiarach 100x205;
Pietro I, II, III na każdym z pięter:
1. Drzwi stalowe podwójne EI 30 o wymiarach 180x210 (skrzydła drzwiowe po 90 cm przeszklenie w każdym skrzydle o powierzchni nie mniejszej niż 0,24m2);
2. Drzwi aluminiowe profilowane całkowicie przeszklone EI 60S o wymiarach 180x210 ( jedno skrzydło 110 cm drugie skrzydło drzwiowe 70 cm);
3. Drzwi stalowe podwójne EI 30 o wymiarach 180x210 (skrzydła drzwiowe po 90 cm, przeszklenie w każdym skrzydle o powierzchni nie mniejszej niż 0,24m2);
4. Drzwi stalowe podwójne EI 30 o wymiarach 180x210 (skrzydła drzwiowe po 90 cm przeszklenie w każdym skrzydle o powierzchni nie mniejszej niż 0,24m2);
5. Drzwi stalowe podwójne EI 60S o wymiarach 180x210 (jedno skrzydło 110 cm drugie skrzydło drzwiowe 70 cm przeszklenie w każdym skrzydle o powierzchni nie mniejszej niż 0,24m2);
6. Drzwi stalowe podwójne EI 30 o wymiarach 180x210 (skrzydła drzwiowe po 90 cm przeszklenie w każdym skrzydle o powierzchni nie mniejszej niż 0,24m2);
IV Piętro
1. Drzwi stalowe podwójne EI 30 o wymiarach 180x210 (skrzydła drzwiowe po 90 cm przeszklenie w każdym skrzydle o powierzchni nie mniejszej niż 0,24m2);
2. Drzwi stalowe podwójne EI 30 o wymiarach 180x210 (skrzydła drzwiowe po 90 cm przeszklenie w każdym skrzydle o powierzchni nie mniejszej niż 0,24m2);
V. Pietro
1. Drzwi stalowe pojedyncze pełne EI 30 o wymiarach 90x200;
2. Drzwi stalowe pojedyncze pełne EI 30 o wymiarach 90x200;

Powyższe wymiary są wymiarami otworów drzwiowych w świetle.
Przed złożeniem oferty należ zapoznać się z przedmiotem zamówienia na miejscu.
Powyższe sprostowanie nie powoduje zmiany terminu składania ofert.

 

                                                                                     Dyrektor
                                                                       Domu Pomocy Społecznej
                                                                           Aleksandra Gadomska

Sieradz dnia 26 września 2017 r.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

sprostowanie do przetargu DP.GiO.ZP.261.6.2017

22‑09‑2017 17:14:12

Sprostowanie do przetargu 589837-N-2017 z dnia 18.09.2017r.

SPROSTOWANIE

do postępowania nr DP.GiO.ZP.261.6.2017 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w formie „Zaprojektuj i wykonaj” na zadanie pn: „Dostosowanie budynku Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu do wymogów p.poż. zgodnie z ekspertyzą przystosowania obiektu ".


Zamawiający dokonuje sprostowania Opisu Przedmiotu Zamówienia w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pkt. III 3.3. Ma być:
Piwnice
1. Drzwi stalowe pojedyncze pełne EI 60 o wymiarach 100x200;
2. Drzwi stalowe podwójne pełne EI 30 o wymiarach 135x210 ( jedno skrzydło o szer. 90 cm pozostałe o szer. 45 cm);
3. Drzwi stalowe pojedyncze pełne EI 60 o wymiarach 100x200;
4. Drzwi stalowe pojedyncze pełne EI 60 o wymiarach 90x200;
5. Drzwi stalowe podwójne pełne EI 60 o wymiarach 135x207 ( jedno skrzydło o szer. 90 cm pozostałe o szer. 45 cm);
6. Drzwi stalowe pojedyncze pełne EI 30 o wymiarach 90x200;
7. Drzwi stalowe podwójne pełne EI 30 o wymiarach 135x205 ( jedno skrzydło o szer. 90 cm pozostałe o szer. 45 cm);
8. Drzwi stalowe pojedyncze pełne EI 30 o wymiarach 100x205;
Parter
1. Drzwi stalowe pojedyncze pełne EI 30 o wymiarach 100x205;
2. Drzwi stalowe pojedyncze pełne EI 30 o wymiarach 100x205;
3. Drzwi stalowe pojedyncze pełne EI 30 o wymiarach 100x205;
4. Drzwi stalowe podwójne ze świetlikiem* w części górnej drzwi EI 60S (świetlik z szybą 78x178, skrzydła drzwiowe przeszklone  o wymiarach 178x206 drzwi podzielone na części: jedna 110 cm, druga 68 cm).
5. Drzwi stalowe podwójne przeszklone EI 30 o wymiarach 178x207 ( jedno skrzydło o szer. 90 cm pozostałe o szer. 88 cm);
6. Drzwi stalowe pojedyncze pełne EI 30 o wymiarach 90x200;
7. Drzwi stalowe podwójne przeszklone EI 30 o wymiarach 178x207( jedno skrzydło o szer. 90 cm pozostałe o szer. 88 cm);
8. Drzwi stalowe pojedyncze pełne EI 30 o wymiarach 100x205;
9. Drzwi stalowe podwójne ze świetlikiem* w części górnej drzwi EI 60S (świetlik z szybą 76x151
skrzydła drzwiowe przeszklone o wymiarach 151x135 drzwi podzielone na części: jedna 110 cm, druga 41 cm);
10. Drzwi stalowe podwójne ze świetlikiem* w części górnej drzwi EI 30 (świetlik z szybą 76x151
Skrzydła drzwiowe przeszklone o wymiarach 151x135 drzwi podzielone na części: jedna 110 cm, druga 41 cm);
11. Drzwi stalowe pojedyncze pełne EI 30 o wymiarach 100x205;
Pietro I, II, III
1. Drzwi stalowe podwójne przeszklone EI 30 o wymiarach 180x210 ( skrzydła drzwiowe po 90 cm );
2. Drzwi stalowe podwójne przeszklone EI 60S o wymiarach 180x210 ( jedno skrzydło 110 cm drugie skrzydło drzwiowe 70 cm);
3. Drzwi stalowe podwójne przeszklone EI 30 o wymiarach 180x210 ( skrzydła drzwiowe po 90 cm);
4. Drzwi stalowe podwójne przeszklone EI 30 o wymiarach 180x210 ( skrzydła drzwiowe po 90 cm);
5. Drzwi stalowe podwójne przeszklone EI 60S o wymiarach 180x210 ( jedno skrzydło 110 cm drugie skrzydło drzwiowe 70 cm);
6. Drzwi stalowe podwójne przeszklone EI 30 o wymiarach 180x210 ( skrzydła drzwiowe po 90 cm );
IV Piętro
1. Drzwi stalowe podwójne przeszklone EI 30 o wymiarach 180x210 ( skrzydła drzwiowe po 90 cm );
2. Drzwi stalowe podwójne przeszklone EI 30 o wymiarach 180x210 ( skrzydła drzwiowe po 90 cm );
V. Pietro
1. Drzwi stalowe pojedyncze pełne EI 30 o wymiarach 90x200;
2. Drzwi stalowe pojedyncze pełne EI 30 o wymiarach 90x200;

Powyższe wymiary są wymiarami otworów drzwiowych w świetle.
Przed złożeniem oferty należ zapoznać się z przedmiotem zamówienia na miejscu i dokonać obmiaru..
Powyższe sprostowanie nie powoduje zmiany terminu składania ofert.

 

                                                                                                        Dyrektor
                                                                                    Domu Pomocy Społecznej
                                                                                        Aleksandra Gadomska

Sieradz dnia 21 września 2017 r.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym

18‑09‑2017 13:39:48

Nr postępowania

DP.GiO.ZP.261.6.2017

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

 

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w formie „Zaprojektuj i wykonaj” na zadanie pn:

„Dostosowanie budynku Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu do wymogów p.poż. zgodnie z ekspertyzą przystosowania obiektu "

Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. — Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2017 poz. 1579).

 

 

Sporządziła:

Wioletta Halamus

Główny Administrator DPS w Sieradzu

Zatwierdzam

Dyrektor

Domu Pomocy Społecznej

Aleksandra Gadomska

Sieradz dnia 18 września 2017 r.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia publicznego

24‑04‑2017 14:14:15

Ogłoszenie powiązane:
Urząd Zamówień Publicznych
Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:
http://www.portal.uzp.gov.pl
                               

                                     OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

X      Zamieszczanie obowiązkowe                               Nr postępowania DP.GiO.ZP.261.5.2017
0    Zamieszczanie nieobowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY
Zamówienia publicznego     X     Zamówień objętych dynamicznym systemem zakupów   0
Zawarcia umowy ramowej   0                                  


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w  Biuletynie  Zamówień Publicznych?
tak  X      Numer ogłoszenia w BZP: 51412-2017 data zamieszczenia 24.03.2017r.                          
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia?
tak  0    nie  x

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES
Nazwa:  Dom Pomocy Społecznej w Sieradzu Adres pocztowy: 98-200 Sieradz ul. Armii Krajowej 34
Miejscowość: Sieradz Kod pocztowy: 98-200    Województwo: Łodzkie
Tel.:438279215 Faks:43 8279215

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
  0 Administracja rządowa centralna                 0 Uczelnia publiczna
  0 Administracja rządowa terenowa                 0 Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego    0 Administracja samorządowa                        0 Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  0 Podmiot prawa publicznego                         X Inny (proszę określić): jednostka  budżetowa  samorządu powiatowego                    
  0 Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA   
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy artykułów żywnościowych CPV grupa 031, 156, 154, 158 w okresie od 01.05.2017r.  do 30.04.2018r.
II.2) Rodzaj zamówienia:      Roboty budowlane  0                    Dostawy   X                     Usługi  0

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są s Dostawy artykułów żywnościowych CPV grupa 031, 156, 154, 158
w okresie od 01.05.2017r.  do 30.04.2018r., zgodnie z wykazem załączonym do SIWZ.
II.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownik główny    
Główny przedmiot    
15.06.00.00.-4    
Dodatkowe przedmioty
03.14.25.00.-3
15.40.00.00.-2
15.80.00.00.-6    
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony     X   
Przetarg ograniczony          0
Negocjacje z ogłoszeniem  0
Dialog konkurencyjny        0
Negocjacje bez ogłoszenia 0
Zamówienie z wolnej ręki  0
Zapytanie o cenę                0
Licytacja elektroniczna      0
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak 0    wskazać projekt/program:  nie  X   

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR (jeżeli dotyczy):1) NAZWA (jeżeli dotyczy):1)
Dostawy artykułów żywnościowych CPV grupa 031, 156, 154, 158 w okresie od 01.05.2017r.  do 30.04.2018r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:     24.04.2017 r.    
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA2)
Nazwa:
Przedsiębiorstwo – Produkcyjno – Handlowe POLARIS Małgorzata Gruszczyńska
Adres pocztowy:62-800 Kalisz ul.Żołnierska 20a
Miejscowość:Kalisz Kod pocztowy:  62-800 Kraj/województwo: Łódzkie
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT)3)
Wartość  138 834,57 PLN      
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ  
Cena wybranej oferty4) 168 599,85 zł
Oferta z najniższą ceną5) 168 599,85 zł / Oferta z najwyższą ceną5)   168 599,85
Waluta: PLN


Sieradz dn. 24 kwiecień 2017r.     
                                                                                                              Dyrektor
                                                                                               Domu Pomocy Społecznej
                                                                                                 Aleksandra Mirkiewicz

 

 

 

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

12‑04‑2017 09:45:57

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy artykułów żywnościowych dla DPS w Sieradzu (grupa wg CPV 031, 156, 154, 158) w okresie od 01.05.2017r., do 30.04.2018r.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

07‑03‑2017 12:40:40

Ogłoszenie powiązane:
Urząd Zamówień Publicznych
Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:
http://www.portal.uzp.gov.pl


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA


X Zamieszczanie obowiązkowe                                                 Nr postępowania DP.GiO.ZP.261.4.2017
0 Zamieszczanie nieobowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY
Zamówienia publicznego   X   Zamówień objętych dynamicznym systemem zakupów   0
Zawarcia umowy ramowej   0                                  

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w  Biuletynie  Zamówień Publicznych?
tak  X  Numer ogłoszenia w BZP: 20043-2017data zamieszczenia 06.02.2017r. nie 0  
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia?
tak  0    nie  x

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES
Nazwa: Dom Pomocy Społecznej w Sieradzu
Adres pocztowy: 98-200 Sieradz ul. Armii Krajowej 34
Miejscowość: Sieradz
Kod pocztowy:98-200    Województwo: Łodzkie
Tel.:438279215 Faks:43 8279215
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

0 Administracja rządowa centralna       0 Uczelnia publiczna
0 Administracja rządowa terenowa       0 Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego   
0 Administracja samorządowa              0 Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
0 Podmiot prawa publicznego               X Inny (proszę określić): jednostka  budżetowa  samorządu powiatowego
  0 Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,sąd lub trybunał
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA   
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju opałowego (grupa 091 wg CPV) w ilości 85.000 litrów – dostarczanego sukcesywnie do zbiorników kotłowni
olejowej znajdującej się w budynku filii DPS w Witowie, ul. Wspólna 74, 98-260 Burzenin i filii DPS w Rożdżałach,
Rożdżały 7, 98-290 Warta.
II.2) Rodzaj zamówienia:      Roboty budowlane  0                    Dostawy   X                     Usługi  0

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy oleju opałowego
(grupa 091 wg CPV) w ilości 85.000 litrów – dostarczanego sukcesywnie do zbiorników kotłowni olejowej znajdującej
się w budynku filii DPS w Witowie, ul. Wspólna 74, 98-260 Burzenin i filii DPS w Rożdżałach, Rożdżały 7, 98-290 Warta.
II.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownik główny    
Główny przedmiot    09.10.00.00-0
Dodatkowe przedmioty    00.00.00.00-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony   X   
Przetarg ograniczony      0
Negocjacje z ogłoszeniem  0
Dialog konkurencyjny      0
Negocjacje bez ogłoszenia 0
Zamówienie z wolnej ręki  0
Zapytanie o cenę          0
Licytacja elektroniczna   0
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak 0    wskazać projekt/program:   nie  X   

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR (jeżeli dotyczy):1)  NAZWA (jeżeli dotyczy):1)  DOSTAWY OLEJU OPAŁOWEGO DLA DPS W SIERADZU
DO FILII W WITOWIE I FILII W ROŻDŻAŁACH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:     07.03.2017r.    
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA2)
Nazwa: EKO - OIL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Adres pocztowy: Monice 3  
Miejscowość: Sieradz Kod pocztowy:  98-200 Kraj/województwo: Łódzkie
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT)3)
Wartość  161075,00 PLN
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ  
Cena wybranej oferty    191 250,00
Oferta z najniższą ceną  191 250,00 / Oferta z najwyższą ceną 193 800,00 Waluta: PLN


Sieradz dn. 07 marca 2017r.                                                                                       Dyrektor

                                                                                                                            Domu Pomocy Społecznej

                                                                                                                                 Aleksandra Mirkiewicz


        

 

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

01‑03‑2017 15:31:35

Ogłoszenie powiązane:
Urząd Zamówień Publicznych
Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:
http://www.portal.uzp.gov.pl


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA


Nr postępowania DP.GiO.ZP.261.2.2017

X      Zamieszczanie obowiązkowe                               
0    Zamieszczanie nieobowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY
Zamówienia publicznego   X                         Zamówień objętych dynamicznym systemem zakupów   0
Zawarcia umowy ramowej   0                                  


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w  Biuletynie  Zamówień Publicznych?
tak  X      Numer ogłoszenia w BZP: 11901-2017 data zamieszczenia 20.01.2017r.                        
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia ? nie  x

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES
Nazwa:  Dom Pomocy Społecznej w Sieradzu

Adres pocztowy: 98-200 Sieradz ul. Armii Krajowej 34
Miejscowość: Sieradz Kod pocztowy: 98-200 Województwo:Łodzkie
Tel.:438279215 Faks:43 8279215

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
  0 Administracja rządowa centralna                                         0 Uczelnia publiczna
  0 Administracja rządowa terenowa                                         0 Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego   
  0 Administracja samorządowa                                                  0 Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  0 Podmiot prawa publicznego                                                   X Inny (proszę określić): jednostka  budżetowa  samorządu powiatowego                    
  0 Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,sąd lub trybunał

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA   
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa leków dla DPS w Sieradzu ( grupa 336 wg CPV ),
II.2) Rodzaj zamówienia:      Roboty budowlane  0                    Dostawy   X                     Usługi  0

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy leków,  zgodnie z wykazem załączonym  do SIWZ.
II.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownik główny    
Główny przedmiot 33.60.00.00-6     
Dodatkowe przedmioty - - -

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony   X   
Przetarg ograniczony           0
Negocjacje z ogłoszeniem    0
Dialog konkurencyjny        0
Negocjacje bez ogłoszenia 0
Zamówienie z wolnej ręki 0
Zapytanie o cenę 0
Licytacja elektroniczna    0
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
    tak 0    wskazać projekt/program:                                     nie  X   

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR (jeżeli dotyczy):1)     NAZWA (jeżeli dotyczy):1)  DOSTAWY  LEKÓW  DLA  DPS  W SIERADZU
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:     01.03.2017 r.    
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:  4
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
            IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA2)
Nazwa:
„FARMAX” Spółka z o.o.
Adres pocztowy:
Łódź   ul. Ks. Zdzisława Wujaka 2
Miejscowość:
Łódź     Kod pocztowy:  92-551    Kraj/województwo: Łódzkie
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT)3)
Wartość  178736,13 PLN         
 
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ  
 Cena wybranej oferty   109714,36
Oferta z najniższą ceną5)   79392,45  / Oferta z najwyższą ceną5)   149405,50
Waluta: PLN


Sieradz dn. 01 marca 2017r.                                                                                         Dyrektor
                                                                                                                               Domu Pomocy Społecznej
                                                                                                                                   Aleksandra Mirkiewicz

 

 

 

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

01‑03‑2017 15:22:25

Ogłoszenie powiązane:
Urząd Zamówień Publicznych
Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:
http://www.portal.uzp.gov.pl


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

 

Nr postępowania DP.GiO.ZP.261.3.2017

X      Zamieszczanie obowiązkowe                              
0    Zamieszczanie nieobowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY
Zamówienia publicznego     X         

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w  Biuletynie  Zamówień Publicznych?
 tak  X      Numer ogłoszenia w BZP: 14647-2017 data zamieszczenia 26.01.2017r.                        
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia?  nie  x

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
  I.1) NAZWA I ADRES
Nazwa:  Dom Pomocy Społecznej w Sieradzu

Adres pocztowy: 98-200 Sieradz ul. Armii Krajowej 34
Miejscowość: Sieradz
 Kod pocztowy:98-200    Województwo:Łodzkie
Tel.:438279215 Faks:43 8279215

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
  0 Administracja rządowa centralna                                       0 Uczelnia publiczna
  0 Administracja rządowa terenowa                                       0 Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego   
  0 Administracja samorządowa                                              0 Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  0 Podmiot prawa publicznego                                               X Inny (proszę określić): jednostka  budżetowa  samorządu powiatowego                    
  0 Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA   
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mleka i produktów mleczarskich 155 wg CPV )
II.2) Rodzaj zamówienia:      Dostawy   X                  

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mleka i produktów mleczarskich 155 wg CPV ) zgodnie z wykazem załączonym  do SIWZ.
II.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownik główny    
Główny przedmiot    15.50.00.00.-3     

Dodatkowe przedmioty ----

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony   X   
Przetarg ograniczony           0
Negocjacje z ogłoszeniem    0
Dialog konkurencyjny        0
    Negocjacje bez ogłoszenia
Zamówienie z wolnej ręki
Zapytanie o cenę
Licytacja elektroniczna   0
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
    tak 0    wskazać projekt/program:                                     nie  X   

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR (jeżeli dotyczy):1)    

NAZWA (jeżeli dotyczy):1)  DOSTAWY MLEKA I PRODUKTÓW MLECZARSKICH  DLA  DPS  W SIERADZU
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:     01.03.2017 r.    
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:  1
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
 IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA2)
Nazwa:
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska WART -MILK
Adres pocztowy:
98-200 Sieradz ul. Wojska Polskiego 41/45
Miejscowość:
Sieradz    Kod pocztowy:  98-200    Kraj/województwo: Łódzkie
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT)3)
Wartość  391571,43 PLN      
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ  
Cena wybranej oferty  348820,00
Oferta z najniższą ceną5)   348820,00  / Oferta z najwyższą ceną5)   348820,00
Waluta: PLN


Sieradz dn. 01 marca 2017r.                                                                                    Dyrektor

                                                                                                                          Domu Pomocy Społecznej
                                                                                                                            Aleksandra Mirkiewicz

 

 

 

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
image/jpeg
Rozmiar:
277KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
380KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów: 13 Numer strony: 1  2  
Informacja wytworzona przez:
Jolanta Pędziwiatr , w dniu:  17‑02‑2011 12:49:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sylwia Pawlak
email: dps-sieradz@wp.pl tel.:(043)8276980
, w dniu:  01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
26‑09‑2017 15:00:24
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive